Marvels Spider-Man 2 Digital Deluxe Edition
De to udgaver af Spider-Man, Peter Parker og Miles Morales, står over for den ultimative styrkeprøve både med og uden maske på i kampen for at redde byen, hinanden og deres kære fra den grusomme Venom og den farlige nye symbiot.