Marvel's Spider-Man 2 Digital Deluxe Edition
Spider-Man Peter Parker dan Miles Morales berhadapan dengan ujian kekuatan di dalam dan juga luar topeng sambil mereka berjuang untuk menyelamatkan kota, sesama mereka dan orang yang disayangi daripada Venom raksasa dan ancaman simbiosis baharu.