Marvel's Spider-Man 2 – Digital Deluxe Edition
Dwóch Spider-Manów, Peter Parker i Miles Morales, musi sprostać ostatecznej próbie sił za swoimi maskami oraz bez nich, by ocalić miasto, siebie oraz swoich bliskich przed potwornym Venomem i nowym niebezpiecznym symbiontem.