Marvel's Spider-Man Remastered
Marvel's Spider-Man Remastered opowiada oryginalną, pełną akcji historię, w której dochodzi do spotkania światów Petera Parkera i Spider-Mana. Wciel się w doświadczonego Petera Parkera i walcz z przestępczością oraz kultowymi złoczyńcami w Nowym Jorku rodem ze świata Marvela. Mknij na pajęczynie po tętniącym życiem mieście i eliminuj złoczyńców w prawdziwie epickim stylu.
Gra jest wynikiem współpracy studia Insomniac Games i Marvela, a jej zoptymalizowaniem dla PC zajął się zespół Nixxes Software. Marvel's Spider-Man Remastered na PC opowiada historię doświadczonego Petera Parkera, który walczy z przestępczością oraz kultowymi złoczyńcami w Nowym Jorku rodem ze świata Marvela. Jednocześnie próbuje on zrównoważyć swoje chaotyczne życie osobiste i karierę, podczas gdy na jego barkach spoczywają losy Marvelowskiego Nowego Jorku.
Kiedy kultowi złoczyńcy Marvela zagrażają Nowemu Jorkowi, dochodzi do spotkania światów Petera Parkera i Spider-Mana. Aby uratować miasto i tych, których kocha, musi on stanąć na wysokości zadania.
Po ośmiu latach zakładania maski Spider-Mana, Peter Parker jest mistrzem walki z przestępczością. Poczuj pełną moc bardziej doświadczonego Spider-Mana dzięki improwizowanej walce, dynamicznej akrobatyce, szybkiemu przemierzaniu miasta i wchodzeniu w interakcje z otoczeniem.
To oryginalna, pełna akcji historia, w której dochodzi do spotkania światów Petera Parkera i Spider-Mana. W tym nowym uniwersum Spider-Mana kultowe postaci z życia Petera i Spider-Mana zostały ukazane w nowych odsłonach i wyjątkowych rolach.
Nowy Jork ożywa w Marvel's Spider-Man. Przemierzaj tętniące życiem dzielnice i podziwiaj zapierające dech w piersiach widoki słynnych miejsc z Manhattanu i świata Marvela. Wykorzystaj otoczenie, aby pokonać złoczyńców za pomocą epickich eliminacji w filmowym stylu.
Po przejściu głównej fabuły Marvel's Spider-Man Remastered możesz poznać dalsze losy Petera Parkera w Marvel's Spider-Man: The City That Never Sleeps – trzech rozdziałach fabularnych z dodatkowymi misjami i wyzwaniami do odkrycia.
Podziwiaj kinowe ujęcia Marvelowskiego Nowego Jorku dzięki obsłudze różnych formatów, w tym proporcji 16:9, 16:10, 21:9, 32:9 i 48:9 ze wsparciem konfiguracji z trzema monitorami przy użyciu NVIDIA Surround i AMD Eyefinity.