Tarımsal karakola yapılan rutin bir görev kısa sürede destansı bir savaşın patlak vermesine neden oluyor. SSV Normandy’nin yeni yöneticisi olarak seçkin kahramanlardan oluşan bir manga kurmanız ve arka arkaya heyecan dolu savaşlarda onlara öncülük etmeniz gerekiyor. Mass Effect üçlemesinde verdiğiniz her karar, kaderinizin yanı sıra tüm galaksideki gidişatı etkileyecek.
Commander Shepard’ın görünüşünden becerilerine ve kişiselleştirilmiş cephaneliğine kadar, kendi karakterinizi oluşturup özelleştirin. Emir ve eğitim verirken yıkıcı yeteneklerinizi kullanın. Kararlarınız her görevin sonucunu, mürettebatınızla ilişkilerinizi ve son olarak tüm savaşı kontrol edecek.
Devasa Citadel’dan zorlu, radyoaktif Krogan dünyasının topraklarına kadar, Mass Effect evreninin genişliği aklınızı başınızdan alacak. Galaksinin en ileri teknolojili gemisi olan SSV Normandy ile en uzaktaki karakollara gidin. Antik uygarlıklardan kalan ipuçlarını takip edecek, müthiş yeni teknolojili gizli üsleri keşfedecek ve seçilmiş mürettebatınıza patlayıcı uzaylı savaşlarında öncülük edeceksiniz.
Zafere ulaşmalarını istiyorsanız her savaşta mangadaşlarınız ve silahlarınız arasında mükemmel kombinasyonu bulun. Sun-Tzu’nun öğütü, 2183 yılında da geçerliliğini koruyor: Düşmanını tanı. Yıkıcı biyotik saldırılar ve ağır zırhlı Geth Colossus gibi düşman mangaları için farklı taktiklere ihtiyacınız olacak; bu nedenle takımlarınızı belirlerken dikkatli olun.