Masterplan Tycoon
Masterplan Tycoon to minimalistyczny symulator zarządzania zasobami. Wszystko w tej grze jest proste i spójne. Gałęzie to budynki. Kołki to punkty je łączące. Połączenia to drogi między budynkami.
Twoim zadaniem w tej grze jest zarządzanie dostępną przestrzenią, aby dostarczyć produkty do zamierzonego celu. Masterplan Tycoon schematycznie przedstawia wszystkie elementy, co oznacza, że będziesz skupiać się na przepływie zasobów i nic nie będzie odciągać cię od procesu wydobywania.
Zbuduj kamieniołom obok góry, skonstruuj magazyn i stwórz połączenie między nimi. Dość łatwe, prawda? Cóż, teraz jesteś gotowy rozpocząć swoją przygodę jako mistrz logistyki. Czas rozszerzać swoje łańcuchy produkcyjne na nowe obszary!
Odkryj minimalistyczny świat zarządzania zasobami. Poświęć trochę czasu, aby zastanowić się, jak poprawnie budować łańcuchy. Odkryj nowe zasoby. Zmień swoje decyzje, spłucz i powtórz. Opanuj mechaniki gry, które mogą wydawać się proste na pierwszy rzut oka.