Matchpoint - Tennis Championships
Matchpoint – Tennis Championships, yüksek kariyer modu ve eşsiz rekabet sistemi ile desteklenen, gerçek hayattaki kort deneyimini içeren modern bir tenis bakış açısıdır.
Oyun; gerçekçi taktiklere, pozisyon almaya ve hedef almaya güçlü bir şekilde odaklanır ve oyuncunun atışlarından en iyi şekilde yararlanması için süper yıldızını tam olarak doğru şekilde hareket ettirmesini sağlar.
Matchpoint – Tennis Championships; muhteşem karakter animasyonlarını, gerçek top fiziğini ve geliştirilmiş oyuncu kontrolünü bir araya getirerek oyunun gerçek ahengini bire bir kopyalar. Sallanan her raket, yapılan her vuruş eşsiz ve tatmin edici bir his verir.