Dodatek DLC Legendy zawiera dwóch dodatkowych graczy, emerytowane legendy tenisa - Tommy'ego Haasa i Tima Henmana.
Obaj stają się dostępni jako grywalne postacie zarówno w trybie jedno-, jak i wieloosobowym.