Mayhem in Single Valley
Bazen kötü bir gün geçirirsin ve bazen uyandığında yanlışlıkla kıyameti getirirsin. Karmaşık bir aileye, güvenilir bir sapana ve eşsiz kötü şansa sahip olan yaramaz çocuk Jack ile tanış. Bu aksiyon macera oyununda dünyanın sonundaki canavar sürülerini durdurmak ve akşam yemeğine yetişmek senin elinde.
Dünyayı kurtar ve kasabayı bir arada tut - Sessiz bir kasabanın tek kahramanı olmak kolay bir iş değil. Single Valley parçalanmaya başladığında kasabanın gizli sırlarını açığa çıkarmaya başlayacaksın. Hangisi daha korkunç; ailenin gizli geçmişi mi, komşularının sakladığı tuhaf gerçekler mi, yoksa Epic Games Store sayfasına bomba gibi düşen bir macera oyunu mu?
Kıyametin canavarlarının da duyguları vardır - Single Valley'de karşılaşacağın yaratıkların öğrenmen gereken sevdiği ve sevmediği şeyler vardır. Etrafa kaçıştıkları ve bir şeyleri imha ettikleri anları takip ederek bunları öğrenebilirsin. Her zaman öldürmek zorunda değilsin, kendi davranışlarını onlara karşı kullanarak yaratıcılığını konuşturabilirsin!
Dünyanın sonunda en azından çözülebilecek eğlenceli bulmacalar var! - Single Valley'in gerçekliği paramparça oluyor! Hepimizi kurtarmak için zehirli nehirlerin üzerinde kalmayı başarman, Hayalet İlkokulu'nda derse girmen, kendini klonlaman ve hatta babanın rızasını kazanmak için tehlikeli yollardan geçmen gerekiyor.