McPixel 3
Havadaki ne? Kuş mu yoksa uçak mı? Hayır, ikisi de olamayacak kadar hızlı düşüyor. Onun adı McPixel! Aklına gelebilecek her türlü saçma işe karışıp duran bir kahraman bozuntusu.
Bir bakmışsın uçuruma doğru son hızla ilerleyen bir trenin içinde kalmışsın, bir bakmışsın düşmekte olan bir uçaktasın. Bazen kazanması imkânsız bir maçı kazanması gereken bir futbolcusun, bazen de düşen meteordan kaçmaya çalışan bir dinozorsun. Yanan bir evde mahsur mu kaldın? Savaşan iki ordunun arasında mı sıkıştın? McPixel için hiç sorun değil! Hız kesmeyen aksiyona sahip 100 bölüm seni bekliyor!
Alışıldık macera tarzı bazen farklı oyun türlerinden mini oyunlarla bölünebilir. Yarıştan nişancıya, spordan platforma, hatta FPS'ye kadar bir sürü tür var! McPixel'in dünyasında 20'den fazla mini oyun bulunuyor!
McPixel'de tek amacın kahraman olmak değil; aynı zamanda en çılgınca çözümleri bulmaya çalışarak keyfine keyif katabilirsin. Ve her çözüm için altınla ödüllendirilirsin! Bölümdeki tüm çözümleri bulursan altından bir ödül ve ekstra altın kazanırsın! Bu altınlarla yeni bölümler açabilirsin! Altını kim sevmez ki? Haksız mıyım? Parlıyorlar ve şıkır şıkırlar! Toplamak için bir sürü sebep var!
Şehrin sınırlarındaki bayırın tepesinden Devolver kasasını görebilirsin. McBurg'den görülebilen bu kasanın içi tamamen altınla dolu. Yani biraz altına ihtiyacın olursa Fork Parker'ın kapısını çalabilirsin belki, ne dersin?
Maceraların esnasında bazen Steve'le karşılaşacaksın. Steve en garip ve beklenmeyen yerlerde karşına çıkabilir ve onu bulduğunda Steve'in bölümüne gidersin.
Steve, McPixel gibi biri olmadığından kahramanlık yapmakta pek uzman sayılmaz. Öyle sıradan biri işte, takılıyor. Balık tutuyor, yemek yapıyor, araba sürüyor, arada şeytan falan çağırıyor. Bildiğimiz sıradan insanların yaptığı işler.