MechWarrior 5: Mercenaries - Call to Arms
Call to Arms adds the Hatchetman 'Mech, along with 23 new melee-weapon focused 'Mech variants, 5 new melee weapon-focused Hero 'Mechs, 9 new melee weapons, and the animated Stormsurge skin. Plus new Scrapyard, Tourmaline (Rubellite), and Hoodoo Desert biomes.
Join up with the Independent People of Skye to capture the Lyran Commonwealth's newest BattleMech, the Hatchetman, in a 5 mission quest line.
Face your foes in three new biomes, with three unique environments and backdrops for you to further your exploits throughout the Inner Sphere. Experience these new biomes in Campaign and Career modes, and Instant Action.
Upon death a player will be able to switch to another 'Mech in the lance! *Single Player mode only.
Customize the experience to suit your preferences and challenge level. *Requires Legend of the Kestrel Lancers.