MechWarrior 5: Mercenaries – Call to Arms
Dołącz do Niezależnych Obywateli Skye, aby w złożonej z 5 misji rozgrywce zdobyć należącą do Wspólnoty Lyrańskiej najnowszą maszynę BattleMech o nazwie Hatchetman.
Zmierz się z wrogami w trzech nowych, unikalnych biomach, w których rozszerzysz swoje działania prowadzone w Sferze Wewnętrznej. Rozgrywkę w nowych biomach można prowadzić w trybach kampanii, kariery i Instant Action (szybkiej akcji).
Po śmierci gracz może przesiąść się do innego 'Mecha w oddziale! * Wyłącznie w trybie dla jednego gracza.
Dostosuj rozgrywkę do swoich preferencji i poziomu umiejętności. * Wymaga zainstalowania dodatku Legend of the Kestrel Lancers.