MechWarrior 5: Mercenaries - Call to Arms
Call to Arms ile Hatchetman 'Mech, 23 yeni yakın dövüş odaklı 'Mech modeli, 5 yakın dövüş odaklı Kahraman 'Mech, 9 yeni yakın dövüş silahı ve yeni animasyonlu Stormsurge görünümü geliyor. Ayrıca yeni Scrapyard, Tourmaline (Rubellite) ve Hoodoo Desert biyomları da geliyor.
5 görevlik bir görev zinciriyle Özgür Skye Halkı'na katılarak Lyran Commonwealth'in en yeni BattleMech'i Hatchetman'i al.
Her biri eşsiz ortamlar ve arka planlar içeren üç yeni biyomda düşmanlarınla yüzleşerek Inner Sphere'da maceralarına devam et. Bu yeni biyomları Hikâye ve Kariyer modlarında ve Instant Action'da deneyimle.
Oyuncular öldüklerinde birimlerindeki başka bir 'Mech'e geçebilecekler! *Sadece tek oyunculu modda.
Deneyimi kendi tercihlerine ve istediğin zorluk seviyesine göre özelleştir. *Kestrel Lancers'a sahip olman gerekir.