MechWarrior 5: Mercenaries - Chaos Reign
Three years have passed since the victory against the Clans and the truce of Tukayyid came into effect. Even still, chaos threatens to erupt at any moment across the universe. ComStar's betrayal and the assassination of Archon Melissa Steiner threaten the fragile unity of the Inner Sphere. As tensions rise, mercenary Commander Jake Mason uncovers a cache of critical Clan intelligence that could change the course of the war. New campaigns and questlines, new mechs and variants, new weapon types, ground vehicles, and Battle Armor join the battlefield.