MechWarrior 5: Mercenaries – Chaos Reign
Minęły trzy lata od zwycięstwa nad Klanami i wprowadzenia rozejmu Tukayyid. Jednak w każdej chwili chaos może znów rozpętać się we wszechświecie. Po zdradzie ComStar i zabójstwie Archon Melissy Steiner kruchy pokój w Sferze Wewnętrznej (Inner Sphere) wisi na włosku. Gdy napięcie rośnie, dowódca najemników (mercenary Commander) Jake Mason odkrywa skrytkę z kluczowymi danymi wywiadowczymi Klanu, które mogą zmienić bieg wojny. Na pole bitwy wkraczają nowe kampanie i zadania, nowe mechy i ich warianty, nowe rodzaje broni, pojazdy naziemne i pancerze bojowe.