MechWarrior 5: Mercenaries - Chaos Reign
Clan'lara karşı alınan zaferin ve Tukayyid ateşkesinin imzalanmasının üzerinden üç yıl geçti. Yine de evrenin her köşesinde kaos her an patlayabilir. ComStar'ın ihaneti ve Archon Melissa Steiner suikasti, Inner Sphere'in kırılgan birliğini tehdit ediyor. Gerilim tırmanırken paralı asker Commander Jake Mason, savaşın gidişatını değiştirebilecek önemli bir Clan istihbaratını ortaya çıkarıyor. Yeni maceralar ve görev serileri, yeni mech'ler ve mech çeşitleri, yeni silah türleri, yer araçları ve Battle Armor savaş alanına giriş yapıyor.