MechWarrior 5: Mercenaries – Rise of Rasalhague
Dołącz do pułkownika Månsdottira i obywateli Rasalhague w walce o wolność i niepodległość przeciwko Wielkim Rodom w konflikcie poprzedzającym utworzenie Gwiezdnej Ligi, biorąc udział w nowej, liczącej 12 misji kampanii.