MechWarrior 5: Mercenaries - Shadow of Kerensky
Året er 3050, og Inner Sphere er under belejring. Klanerne er vendt tilbage. Tag kommandoen over dit hærdede lejesoldatkompagni i en kampagne, hvor Rasalhague-republikken hyrer dig til at holde stand mod en overvældende ny fjende. Det, der begynder som en rutineopgave, udvikler sig hurtigt til en desperat kamp for overlevelse, hvor hemmeligheder fra din fortid og klanernes oprindelse afsløres. Kæmp mod ikoniske fraktioner, mens du opklarer et mysterium med forbindelser til din fortid. Filmsekvenser, briefinger og missioner med meget på spil giver en fortælling fra frontlinjen.
Oplev en særligt tilpasset kampagne med 12 missioner, der bringer dig ansigt til ansigt med klaninvasionen.