MechWarrior 5: Mercenaries - Shadow of Kerensky
Tahun 3050, Inner Sphere sedang diserang. Puak telah kembali. Pimpin Syarikat Askar Upahan anda yang sudah berpengalaman apabila anda diupah oleh Rasalhague Republic untuk mempertahankan barisan hadapan dari musuh baharu yang mencabar. Biasanya misi rutin boleh berubah dengan pantas menjadi perjuangan untuk terus hidup, mendedahkan rahsia yang berkaitan dengan masa lalu anda, dengan asal-usul Puak itu sendiri. Bertempur dengan puak ikonik sambil membongkarkan misteri yang bersangkut paut dengan masa lalu anda. Misi sinematik, taklimat, dan misi berisiko tinggi memberikan naratif di barisan hadapan.
Cuba kempen cerita 12 misi yang dihasilkan khas yang membawa anda berhadapan dengan Pencerobohan Puak.