MechWarrior 5: Mercenaries - Solaris Showdown
Join Duncan Fisher to thwart the overthrow of the Solaris Council, discover the new Loader King 'Mech, collect 11 new Gladiator 'Mech variants, select new weapons and equipment tailored for close-quarter engagements, and help save the very future of Solaris.
Fresh off a successful mission on the notorious Mercenary Star, Mason and crew journey to the Hardcore system where they collide with 'Mech pilot Duncan Fisher embarking on a quest to secure a spot in the FedCom Unification Tournament. Forming an unlikely alliance, Mason and Fisher traverse the shadows of Solaris, engage in harrowing 'Mech duels, and race against the clock to save the day - a true Solaris Showdown.