MechWarrior 5: Mercenaries – Solaris Showdown
Powróciwszy z udanej misji na słynnej Gwieździe Najemników, Mason i jego załoga wybierają się do układu Hardcore, gdzie spotykają pilota 'Mecha, Duncana Fishera, który zamierza zdobyć miejsce w Turnieju Unifikacyjnym FedComu. Zawierając osobliwy sojusz, Mason i Fisher przemierzają mroczne zakamarki Solaris, biorą udział w budzących grozę pojedynkach 'Mechów i ścigają się z czasem, aby uratować pokój na planecie – w Solaris Showdown szykuje się ostra walka.