MechWarrior 5: Mercenaries - Solaris Showdown
Kötü nam salmış Mercenary Star'daki başarılı bir görevden yeni çıkan Mason ve ekibi, Hardcore sistemine doğru yolculuk ederler. Burada FedCom Unification Tournament'a katılma hakkı kazanmak için maceraya çıkmış olan Mech pilotu Duncan Fisher'la çarpışırlar. Mason ve Fisher beklenmedik bir ittifak kurarak Solaris'in gölgelerini birlikte aşarlar. Gerçek bir Solaris Showdown örneği göstererek dehşet verici Mech düellolarına katılıp günü kurtarmak için zamana karşı yarışırlar.