MechWarrior 5: Mercenaries - The Dragon's Gambit
Unite with the Draconis Combine and fortify their defenses against an inevitable war, discover the new Longbow BattleMech, the exclusive "Otomo" Special 'Mech Variants, and embark on an epic 15 mission quest line rallying behind Kurita's unexpected plan.
After dealing a devastating blow to the Capellan Confederation, Hanse Davion is eager to replicate this success against the Draconis Combine. Theodore Kurita, fully aware of the encroaching menace posed by the FedCom Alliance, has taken decisive action to fortify the Combine's defenses against an inevitable war. A unique opportunity presents itself – to unite with the Draconis Combine and rally behind Kurita's unexpected plan.
Embark on an epic quest line as your mercenary company joins forces with the 5th Amphigean Light Assault Group. Together, you must defend the Draconis Combine against a massive invasion by the FedCom Alliance. Brace yourself for the largest handcrafted campaign yet, spanning 15 thrilling missions, and prove your mettle in the face of this formidable threat as you strive to safeguard the future of the Draconis Combine.
The Dragon's Gambit adds the iconic Longbow BattleMech chassis with 5 variants, including the devastating Hero LGB-HS 'Hailstorm'. The Longbow is one of the most iconic fire support 'Mechs in existence. This massive BattleMech has earned a reputation for being a dependable and unwavering machine, consistently delivering on its missions and leaving no room for doubt in its devastating capabilities.
Unlock the exclusive "Otomo" elite military force Special Variant 'Mech rewards. This elite force comprises the finest 'Mechs the Draconis Combine has to offer. With their exceptional performance and iconic paint jobs, the Royal Guard stands as a symbol of power and dominance on the battlefield.