MechWarrior 5: Mercenaries – The Dragon's Gambit
Hanse Davion zadał niszczycielski cios państwu Capellan Confederation, a teraz zamierza powtórzyć swój militarny sukces i zaatakować Draconis Combine. Mając pełną świadomość niebezpieczeństwa ze strony sojuszu FedCom Alliance, Theodore Kurita podjął zdecydowane działania mające na celu wzmocnienie potencjału obronnego Combine i przygotowanie państwa do nieuniknionej wojny. Przed tobą wyjątkowa okazja nawiązania współpracy z Draconis Combine i wsparcia Kurity w realizacji jego zaskakującego planu.
Rozpocznij serię epickich zadań, podczas których twoja kompania najemników połączy siły z 5. lekką grupą szturmową mechów amfibijnych (5th Amphigean Light Assault Group). Wspólnie musicie obronić Draconis Combine przed potężną inwazją sojuszu FedCom Alliance. Przygotuj się na najobszerniejszą jak dotąd kampanię obejmującą 15 porywających, ręcznie zaprojektowanych misji i dowiedź swojego męstwa w zaciekłej walce o bezpieczną przyszłość Draconis Combine.
Dodatek The Dragon's Gambit uzupełnia katalog BattleMechów o kultowego Longbowa w pięciu wariantach, wśród których znajduje się heroiczny model Hero LGB-HS „Hailstorm”. Longbow to jeden z najbardziej legendarnych mechów wsparcia bojowego. Ten ogromny BattleMech wyrobił sobie reputację niezawodnej maszyny, która pozwala konsekwentnie wykonywać powierzone ci misje i nie pozostawia wątpliwości co do swojego niszczycielskiego potencjału.
Odblokuj ekskluzywne nagrody w postaci specjalnych wariantów mechów elitarnych sił wojskowych „Otomo”. Ta elitarna jednostka obejmuje najlepsze mechy, jakimi dysponuje Draconis Combine. Niezrównana skuteczność i legendarne malowania czynią królewską straż Royal Guard prawdziwym symbolem potęgi i dominacji na polu walki.