MechWarrior 5: Mercenaries - The Dragon's Gambit
Draconis Combine ile güçlerini birleştir ve yaşanacak kaçınılmaz savaş için savunmalarını güçlendir, yeni Longbow BattleMech'in yanı sıra seçkin "Otomo" Özel Mech Modellerini keşfet ve Kurita'nın sürpriz planını desteklemek üzerine kurulu 15 görevden oluşan destansı görev serisinde maceradan maceraya atıl.
Capellan Confederation'na yıkıcı bir darbe indiren Hanse Davion, bu başarısını Draconis Combine'a karşı da tekrarlamak istiyor. Yaklaşan FedCom İttifakı (FedCom Alliance) tehdidinin tamamen farkında olan Theodore Kurita ise yaşanacak kaçınılmaz savaşta Combine'ın savunmasını güçlendirmek için kararlı adımlar atıyor. Eşsiz bir fırsatla karşı karşıyasın: Draconis Combine ile güçlerini birleştir ve Kurita'nın sürpriz planını destekle.
Paralı askerlerden oluşan birliğin 5. Çok Yönlü Hafif Taarruz Grubu (5th Amphigean Light Assault Group) ile güçlerini birleştirirken destansı bir görev serisinde maceradan maceraya atıl. Birlik olmalı ve Draconis Combine'ı FedCom Alliance'nın büyük istilasına karşı savunmalısınız. 15 heyecan verici görevden oluşan şimdiye kadarki en büyük el yapımı hikâye moduna hazır ol ve Draconis Combine'ın geleceğini korumak için mücadele ederken bu zorlu tehdit karşısında cesaretini ortaya koy.
The Dragon's Gambit ile aralarında yıkıcı Kahraman LGB-HS 'Hailstorm' da bulunan 5 farklı model için ikonik Longbow BattleMech gövdesi oyuna ekleniyor. Longbow, var olan en ikonik ateş destek Mech'lerinden biridir. Bu devasa BattleMech, güvenilir ve sarsılmaz bir makine olarak ün salmıştır, görevlerini tutarlı bir şekilde yerine getirirken tahribat yetenekleri konusunda şüpheye yer bırakmıyor.
"Otomo" seçkin askeri birliği kapsamında Özel Model Mech ödüllerinin kilidini aç. Bu seçkin birlik, Draconis Combine'ın sahip olduğu en iyi Mech'lerden oluşuyor. Royal Guard (Kraliyet Muhafızı), olağanüstü performansı ve ikonik boya kaplamasıyla savaş alanında gücün ve hâkimiyetin sembolü olarak arzıendam ediyor.