Medieval Dynasty - Digital Supporter Pack
The Digital Supporter Pack of Medieval Dynasty contains various digital goodies, that will enhance your Medieval experience and bring you some exclusive materials such as an artbook, behind the scenes video as well as the original music of the game.
Enjoy the sound of the unique designed music tracks for Medieval Dynasty. The diversified tracks, composed by Queen of Noise (Far Cry 5, AC Odyssey), makes you forget the present and transports you back to the Middle Ages!
The whole world at a glance - the digital world map gives you an overview of the large and lovingly crafted world in which you live your life in Medieval Dynasty.
From simple scribbles to final graphics - the developers present their artistic work in a comprehensive artbook.
Explanations, support as well as tips & tricks - with the digital manual you are well prepared!
Experience history live! We take you to a medieval village and show you fascinating parallels to the game!
In this video you can learn more about the people who made their dream come true with Medieval Dynasty. Join us on a tour through the studio and get to know developers and producers, who tell you more about the exciting times during the development.
All digital goodies can be found in the game’s install directory with the folder "Digital Supporter Pack Content" (Epic Games\Medieval Dynasty) after the “Digital Supporter Pack” DLC has finished downloading.