Medieval Dynasty - Dijital Destekçi Paketi
Medieval Dynasty'nin Dijital Destekçi Paketi, çizim kitabı, sahne arkası videosu ve oyunun orijinal müzikleri gibi Ortaçağ deneyimini zenginleştirecek ve sana bazı özel malzemeler sunacak çeşitli dijital içerikler içerir.
Medieval Dynasty için özel olarak tasarlanmış müzik parçalarının keyfini çıkar. Queen of Noise (Far Cry 5, AC Odyssey) tarafından bestelenen birbirinden farklı parçalar, seni âdeta Ortaçağ'a ışınlayacak!
Bir bakışta tüm oyun dünyası - Dijital dünya haritasıyla Medieval Dynasty'de hayatını sürdüreceğin, geniş ve özenle hazırlanmış dünyaya genel bir bakış atabilirsin.
Geliştiriciler, sanatsal çalışmalarını, basit bir karalamadan nihai görsele kadar, kapsamlı bir çizim kitabı ile ortaya koyuyorlar.
Açıklamalar, yardımlar, ipuçları ve püf noktaları: Dijital kılavuz ile her şeye hazır olacaksın!
Bu videoda Medieval Dynasty ile hayallerini gerçekleştiren insanlar hakkında daha fazla bilgi edinebilirsin. Stüdyomuzdaki turumuza katıl ve geliştirme sürecindeki heyecan verici zamanlar hakkında sana daha fazla bilgi verecek geliştiricilerimizi ve yapımcılarımızı yakından tanı.