Medieval Dynasty - Exquisite Pack
Mulighed I: Det smukkeste outfit er en fantastisk kjole med elegante og sirlige detaljer. Looket suppleres perfekt af elegante sko og et udvalg af smykker, der giver et yndefuldt og charmerende udseende.
Mulighed II: Outfittet består af en udsøgt skjorte og fine bukser, begge med flotte detaljer. Et bredt læderbælte og perfekt matchende støvler fuldender looket. Ensemblet rundes af med prestigefyldte smykker.
Dette tøj imponerer med sin pragt og sans for detaljer, hvilket gør det værdigt til landsbyens leder.
Nye emblemer: Den seneste tilføjelse introducerer 13 nye emblemmønstre, der giver dig mulighed for at tilpasse din landsbys udseende og udtrykke din figurs personlighed. Vi giver dig symboler såsom emblemet for en frygtløs rytter, motiver af blomster i flor og meget mere!