Medieval Dynasty - Exquisite Pack
Exquisite Pack DLC wprowadza kolekcję przedmiotów dla graczy poszukujących bardziej eleganckiego wyglądu dla swojej postaci i wioski. Dodatek ten zawiera zestaw unikalnych fryzur, stylową odzież oraz ponad tuzin nowych wzorów herbów. Elementy te zostały zaprojektowane tak, by nadać grze wyjątkowy, dopracowany i pełen klasy charakter.
DLC koncentruje się na elementach kosmetycznych nadających prestiżu. Pozwala graczom stworzyć wizerunek, który odzwierciedla status ich postaci w świecie gry.
Eleganckie stroje: Odkryj nowe, dopracowane zestawy ubrań zarówno dla postaci męskich, jak i żeńskich.
Ta odzież została zaprojektowana z dbałością o szczegóły, aby była godną reprezentacją pozycji dowódcy średniowiecznej osady.
Nowe herby: Ostatnim dodatkiem jest wprowadzenie 13 nowych symboli herbów, które pozwolą jeszcze lepiej spersonalizować wygląd wioski. Wśród dostępnych motywów znajdują się między innymi: symbol nieustraszonego jeźdźca, motywy kwiatów w pełnym rozkwicie i wiele innych!