Medieval Dynasty - Original Soundtrack Vol. 2
Special Themes Album – 15 tracks, including the game’s iconic main theme, character creation music, village, and special NPCs themes.
Gameplay Music Album – 14 exploration and combat tracks to accompany your journey.