Medieval Dynasty - Original Soundtrack Vol. 2
Special Themes Album – 15 utworów, wśród których jest główny motyw muzyczny, nagrania towarzyszące tworzeniu osady oraz motywy wyjątkowych bohaterów niezależnych.
Gameplay Music Album – 14 utworów towarzyszących podróży przez grę podczas eksploracji i walki.