Medieval Dynasty - Original Soundtrack Vol. 2
Özel Temalar Albümü - Oyunun ikonik ana teması, karakter oluşturma müziği, köy ve özel NPC temaları ile toplam 15 parça.
Oynanış Müziği Albümü - Yolculuğunda sana eşlik edecek 14 keşif ve savaş parçası.