Mediterranea Inferno
Jedź na wakacje i odkryj demony dręczące trzech przyjaciół. Ujawnij sekrety, lęki i obsesje bohaterów, aby odnowić łączącą ich więź i pomóc im na nowo odkryć własną tożsamość. Dojrzała, zaskakująco złożona powieść wizualna od twórcy Milky Way Prince – The Vampire Star.
Co mogłoby przebić zmysłowy wyjazd na rozgrzane latem południe Włoch? Rozpocznij podróż z Claudiem, Andreą i Midą, którzy usiłują zapomnieć o traumatycznym roku 2020, kiedy to świat ogarnęła pandemia.
Planując bohaterom zajęcia, odkryjesz ich najmroczniejsze lęki i żądze, a kiedy na jaw wyjdzie, jak bardzo oczekiwania chłopaków nie współgrają z rzeczywistością, dostrzeżesz, że pałają żądzą zemsty.
Leniwe popołudnie przy basenie, rozpustna noc w klubie, czy może upiorna wizyta na cmentarzu? Wakacje możesz spędzać jakkolwiek chcesz, ale pamiętaj, że gdziekolwiek pójdziesz, ktoś – lub coś – będzie na ciebie czekać z propozycją dodatkowej, zakazanej podróży przez tajemnicze zakątki podświadomości.