Mediterranea Inferno
Bir yaz tatilinde üç çocukluk arkadaşının içindeki şeytanları keşfet. Onların kendilerini yeniden keşfetmesine yardımcı olurken sırları, korkuları ve takıntıları gün yüzüne çıkar. Milky Way Prince - The Vampire Star'ın yaratıcısından ihanetlerle dolu bir görsel roman.
Güney İtalya'da keyfini çıkardığın bir yaz tatilinden daha iyi ne olabilir ki? 2020 salgınının toplu travmasını atlatmaya çalışan Claudio, Andrea ve Mida'ya seyahatlerinde katıl.
Günlük aktivitelerini seçerken, onların en karanlık korkularını, takıntılarını ve başarısız beklentilerinin gerçekliği ortaya çıktıkça sahip oldukları intikam susuzluğunu keşfedeceksin.
Havuz başında tembel bir öğle sonrası, kulüpte şehvetli bir gece, hatta yerel mezarlığa korkutucu bir ziyaret: Bu yaz tatilini nasıl geçireceğine sen karar vereceksin, ancak nereye gidersen git, bir şey veya birisi seni bekliyor olacak ve sana vicdanın gizemli iç mekânlarında geçen yasak bir yolculuk teklif edecek.