Mediterranea Inferno: Game & Soundtrack Bundle
Dojrzała, zaskakująco złożona powieść wizualna od twórcy Milky Way Prince – The Vampire Star PLUS 60 minut nadzwyczajnych melodii i osiem ekskluzywnych grafik, których próżno szukać w grze.