Mediterranea Inferno: Oyun ve Oyun Müzikleri Paketi
Milky Way Prince - The Vampire Star'ın yaratıcısından olgun ve ihanetlerle dolu bir görsel roman VE altmış dakikadan fazla olağanüstü müzik ve oyunda yer almayan sekiz özel sanat eserine sahip bir paket!