Mediterranea Inferno Soundtrack
More than sixty minutes of extraordinary music. A voyage across the style of Italian sounds of the 70s, 80s and 90s, reimagined by the author of the game, Lorenzo Redaelli. Includes eight exclusive artworks that do not appear in the game!
More than sixty minutes of extraordinary music composed by the game's author, Lorenzo Redaelli.