Mediterranea Inferno Soundtrack
Ponad 60 minut nadzwyczajnych melodii. Podróż przez świat włoskiej muzyki lat 70., 80. i 90. w interpretacji twórcy gry, Lorenza Redaelliego. W zestawie osiem ekskluzywnych grafik, których próżno szukać w grze.
Ponad 60 minut nadzwyczajnych melodii skomponowanych przez twórcę gry, Lorenza Redaelliego.