Mediterranea Inferno Oyun Müzikleri
Altmış dakikadan fazla olağanüstü müzik. Oyunun yazarı Lorenzo Redaelli tarafından yeniden tasarlanan 70'li, 80'li ve 90'lı yılların İtalyan seslerinin tarzında bir yolculuk. Oyunda bulunmayan sekiz özel sanat eseri içerir!
Oyunun yazarı Lorenzo Redaelli tarafından bestelenen altmış dakikadan fazla olağanüstü müzik.