Mega Carrier Simulator
Mega Carrier Simulator sætter dig bag rattet i kraftfulde tunge transportkøretøjer, der er bygget til at transportere overdimensioneret gods på tværs af udfordrende ruter. Mestre præcisionskørsel, balancere massive læs og erobre realistiske terræner, mens du opgraderer din flåde til at blive den ultimative megatransportør.