Mega Carrier Simulator
Mega Carrier Simulator puts you behind the wheel of powerful heavy-duty transport vehicles built to haul oversized cargo across challenging routes. Master precision driving, balance massive loads, and conquer realistic terrains while upgrading your fleet to become the ultimate mega carrier.