Mega Carrier Simulator
Mega Carrier Simulator, zorlu rotalarda devasa yükleri taşımak için tasarlanmış güçlü ağır nakliye araçlarının direksiyonuna geçmenizi sağlıyor. Hassas sürüşte ustalaşın, devasa yükleri dengeleyin ve gerçekçi arazileri fethedin, filonuzu geliştirerek en iyi mega taşıyıcı olun.