Throne of the Herald
Throne of the Herald expansion continues the story of our hero as you discover more about the mystic forces that surround the lands of Melvor, and the dark forces that remain hidden outside of the Capital.
“Bane may be gone, but the storm is ever present. The capital is shrouded in gloom, swarming with unspeakable monsters that lurk in the shadows, seething and scratching. Windows are shuttered on empty streets, and families huddle silently in the dark”
With new locations to explore, new gear to craft, and even more monsters to fight, the Throne of the Herald expansion will bring huge amounts of new content to Melvor Idle, including a massive expansion to the story.