Memory Lost Demo
Witamy w Memory Lost, ekscytującej trzecioosobowej strzelance w stylu cyberpunk z widokiem z góry. W tej ekscytującej grze zanurzysz się w głąb Detraxis, dystopijnej metropolii pełnej technologicznych cudów i okrutnych korporacyjnych bitew.
Będziesz walczył o swoją wolność i przeznaczenie jako sieć neuronowa stworzona przez RedSky Corporation. Wykorzystasz unikalną zdolność przenoszenia swojej świadomości do wrogów, przejmując ich umysły i opanowując ich umiejętności. Ta mechanika pozwoli ci błyskawicznie dostosować się do sytuacji i pokonać przeszkody, które staną ci na drodze do celu.
Rozgrywka w Memory Lost łączy w sobie intensywne starcia i taktyczne decyzje. Będziesz miał wiele zadań do wykonania, w tym niszczenie wrogich instalacji, hakowanie i odkrywanie tajnych informacji. Dzięki umiejętności przenoszenia umysłu będziesz w stanie jak najlepiej wykorzystać siły wroga i zamienić je w swoich "sojuszników".
W Memory Lost będziesz stale rozwijać swoje umiejętności, zdobywając "odłamki pamięci". Będziesz mógł ulepszyć swoją broń, szybkość i przeżywalność.
Każde zwycięstwo i osiągnięcie przybliży cię do uwolnienia miasta spod tyranii korporacji.