Memory Lost Demo
Baş üstü görünümlü, heyecan verici bir siberpunk tarzı üçüncü şahıs nişancı oyunu olan Memory Lost'a hoş geldiniz. Bu heyecan verici oyunda teknolojik mucizeler ve acımasız şirket savaşlarıyla dolu distopik bir metropol olan Detraxis'in derinliklerine dalacaksınız.
RedSky Corporation tarafından yaratılan bir sinir ağı olarak özgürlüğünüz ve kaderiniz için savaşacaksınız. Bilincinizi düşmanlarınıza kaydırmak, zihinlerini ele geçirmek ve yeteneklerine hakim olmak için benzersiz bir yetenek kullanacaksınız. Bu mekanik, duruma anında uyum sağlamanıza ve hedefinizin önüne çıkacak engelleri aşmanıza olanak tanıyacak.
Memory Lost'un oynanışı yoğun çatışmaları ve taktiksel kararları bir araya getiriyor. Düşman tesislerini yok etmek, hacklemek ve gizli bilgileri keşfetmek de dahil olmak üzere tamamlamanız gereken birçok görev olacak. Zihin aktarımı becerileriniz sayesinde düşman güçlerini en iyi şekilde kullanabilecek ve onları "müttefiklerinize" dönüştürebileceksiniz.
Memory Lost'ta "hafıza parçaları" kazanarak becerilerinizi sürekli geliştireceksiniz. Silahlarınızı, hızınızı ve hayatta kalma yeteneğinizi geliştirebileceksiniz.
Her zafer ve başarı sizi şehri şirketlerin zulmünden kurtarmaya daha da yaklaştıracak.