Merchant of the Skies
Command your airship as a sky captain in this relaxing trading game with light base-building and tycoon elements! Start small, sell items low/high, gather resources & build your trade empire among clouds. Explore stunning skies, automate routes, and become the ultimate merchant.
A cozy sky-trading adventure. Captain your airship across floating islands, master trade routes, and build your own merchant empire among the clouds.