Metaverser
Other than users completing challenges and earning an income inside game, you can win prizes through our weekly Skate park (يفتح في علامة تبويب جديدة) and zombie house (يفتح في علامة تبويب جديدة) challenges as well, with various prizes (يفتح في علامة تبويب جديدة).