Metaverser
Other than users completing challenges and earning an income inside game, you can win prizes through our weekly Skate park (Otwiera się w nowej zakładce) and zombie house (Otwiera się w nowej zakładce) challenges as well, with various prizes (Otwiera się w nowej zakładce).