MeteoHeroes Saving Planet Earth!
MeteoHeroes spotkasz zawsze i wszędzie tam, gdzie są potrzebni! Nasi obdarzeni super mocami przyjaciele są gotowi rozwiązać każdy problem, który zagraża środowisku w jakimkolwiek miejscu na Ziemi! Udaj się na niesamowite misje, odwiedź dziewięć zdumiewających miejsc i podróżuj z nimi z Rzymu aż na biegun południowy. Jednak zanim MeteoHeroes dotrą do celu swojej podróży, spotkają przerażających arcywrogów – Dr. Makinę i Maculanów.
Pomóż naszym bohaterom wykorzystać ich unikalne moce kontrolowania pogody, aby pokonać przeciwników. Dotrzyj wspólnie z nimi do dziewięciu słynnych miejsc, którym zagraża chaos i zanieczyszczenie środowiska. Będziesz podróżować przez Rzym, Kapsztad, Sydney, Seattle, Harbin, Buenos Aires, biegun południowy i Amazonię aż dotrzesz do Gran Sasso i MEC – bazy MeteoHeroes. Niestety MEC zostało przejęte przez złych Maculanów. Czy pomożesz drużynie bohaterów odzyskać bazę?