MeteoHeroes Saving Planet Earth!
Nerede ve ne zaman ihtiyaç duyulurlarsa duyulsunlar MeteoHeroes'u orada bulursunuz. Süper güçlü dostlarımız çevreyi etkileyen her sorunu çözmeye hazırdır. Dünyanın her yerine. Üstlendikleri inanılmaz görevlerde Roma'dan Güney Kutbuna kadar dünyanın dokuz müthiş bölgesine onlarla yolculuk yapın. Ta ki son hedefleri olan azılı düşmanları korkunç Doktor Makina ve Maculans ile karşılaşana dek!
Maculans’ı yenmek için hava şartlarını kontrol etme güçlerini kullanırlarken kahramanlarımıza yardım edin. Karmaşa ve kirlilik tehdidi altındaki dokuz farklı bölgeye onlarla gidin ve temiz ve güvenli bir gezegen için birlikte mücadele edin. MeteoHeroes'un üssü olan MEC ve Gran Sasso'ya ulaşana kadar Roma, Cape Town, Sidney, Seattle, Harbin, Buenos Aires, Güney Kutbu ve Amazon'dan geçeceksiniz. Fakat MEC Doktor Makina'nın kötü niyetli Maculans tarafından ele geçirildi. Geri almalarına yardım edebilir misiniz?